|
 
ÖTÖDIK TEXTUS
»1.«
Minthogy öröktől fogva két lét létezett, nem mondhatjuk,
hogy az egyik a másik mellett áll, és a másikat megragadja;
nem mondhatjuk, hogy az egyik a másik mellett áll, és a másikat
megragadja; nem mondhatjuk, hogy az egyik a másikon kívül van,
és elválik tőle, nem: de felismerjük, hogy a szellemi élet
magába befelé fordulva, a természeti élet pedig magából ki
és maga elé fordulva áll.
Jó kis
rejtvény! Az energia és az anyag születésének alapelveit
hordozza! Nem mondhatjuk a fentieket, mivel örökösen szubjektív
létezők időtereinek hihetetlenül furcsa interakcióiról van
itt szó, melynek során bármivé is lesznek ebben az egyre
komplikáltabb relatív mozgásrendszerében, megőrzik eredeti (kiindulási)
tulajdonságaikat, a kompaktságot, a nyíltságot és a perdületet.
A jelen mindig kompakt, hiszen pontszerű, a múlt mindig nyílt,
hiszen emanál és áthatolható is az ekvitemporiális eseményfelszíne,
a hátrahagyott, (kilehelt) múlttérnek viszont abszolút és
relatív perdülete is lehet. Ezek a valamik nem kívül, nem belül
vagy egymás mellett léteznek. Függetlenül léteznek egymástól.
Két lét. Ezek elágazásaikkal további létekre oszlanak.
Ennek geometriájára találunk utalást az utolsó mondatban. Az
energia (szellemi élet) befelé forduló, a neutron (természeti
élet) kifelé és maga elé forduló tachionokból keletkezik.
Ennek eklatáns reprezentánsa a görög pszi betű, amelynek középső
villája felett a szimbólumokban egy pont is található, ami a
tachion hármas interakciójának szimbóluma. (pszi derivált)
"Két igaz közé ront egy hazug, és ettől a hazug is
igazzá válik" -olvassuk az indiai titkos tanításokban.
Ez a három kezdeti forrás relatív realizációja, amiből majd
a részecske keletkezési procedúrája kiindul. Ez a természeti
élet alapja. ***
»2.« S
mindezt együtt egy mindenütt forgó, Ezekiel kerekéhez
hasonlatos gömbkerékkel vethetjük össze.
Itt az a
spirálgömb, amiről már említést tettem. A tér is és a részecskék
is hasonló tereket szülnek. Itt van Ezékiel prófétának a
mindenfele egyszerre haladó kereke, a kerék a kerékben, amivel
Isten a földre száll!! Tetszik érteni!!? Mikor íródhatott a
Biblia? 3200 éve! Írója már ismerte a tér és a részecskék
szerkezetét! Ezt a mai felfogással vethetjük össze!! Elkeserítően
vaksik vagyunk! ***
»3.« A
szellemi élet a természeti élet teljessége, de a természeti
élet mégsem ragadja meg. Két princípium ez, egyetlen ősállapotban,
hol mindegyiknek saját misztériuma és hatása van. A természeti
élet a dicsőség és a fenség tüzéig, a szellemi élet pedig
fényéig hatol: a tűzben a természet emésztő lényegének bőszültségét
érthetjük meg, a fényben pedig a víz születését, amely a tűz
erejét megfékezi, amiként azt A lélekről szóló negyven kérdés
-ben leírtuk.
Feltűnően
sokszor használ ez a vargamester királyi többest... Energia és
anyag. Szellemi és természeti élet. A korszerű fizika is
ezekkel az operátorokkal dolgozik. Ezek itt nem egymásba
konvertálhatóak. Két valami. Hullámtermészetű energia és
hullámtermészetű részecske. Mindegyik a saját egymástól
eltérő szabályrendszerével. Tehát saját, speciális
interakciókkal a többiekre nézve. A részecske evolúciója a
dicsőség és fenség belső világból megszüli a megfoghatóságot
a részecske felszínét az emésztő lényeget, bőszültséget,
a turbát, az ördögöt, a viszályt. Enélkül a jelenség nélkül
a szimmetriarobbanás nem állna az ismert részecskeméreteken,
hanem ki tudja meddig növekedne. Itt a fénysebesség okára is
utal. Ez volt az a kérdés amitől Einstein annyira félt, hogy
a fia meg fogja kérdezni: -Apa! Miért meg a fény fénysebességgel!?
Másnap meg is kérdezte!... -Csak...! Én a Víz forrásának a
felgyorsításával igyekeztem kialakítani a Tüzet, Ő pedig a
Tűz forrásának a lelassításával hozza létre a Vizet.
Bizonyára jobban tudja nálam. Ő a Tűz forrásának a forgatásával
(Keserű) mozgatja annak a forrását. A Védák (Upanisadok) azt
tanítja, hogy először van a Létező, majd a Hő, azután a Víz,
majd a Táplálék. Ez a forrás, a Tűz, a Víz és a múltesszencia.
***
»4.«
Felismerhetjük tehát a természet örök lényegét - akképp,
ahogyan a víz és a tűz ad, egymásba vegyítve, halványkék
színt-, amilyen a tűz villanása; olyan az alakja, mint az egy
lényeggé vegyített rubin és kristály, vagy mint ha sárgát,
fehéret, pirosat és kéket vegyítünk sötét vízbe, s lesz kék
a zöldben - mind megőrzi a maga fényét és úgy ragyog, s a víz
ellenáll a tűznek, nem emésztődik el, hanem a két misztérium
egy lényegként vegyül egymásba, s a két princípium mégis két
életként különbözik egymástól.
Most a
szimbolikus színek szerint kapunk magyarázatot az időterek világára.
Ez az egymásba hatolt idők világa - melyben megmarad a
szubjektum- és a keveredés csak látens eredő tulajdonság. A
tér négy dimenziós kiterjedéssel valóban türkizkék - kék
a zöldben!- A fehér a 3D alapteret jelenti és az ebben megszülető
neutron három kiindulási forrásának; sárga, piros, kék a
szimbolikus színe. A források időterei egymásba ágyazódnak,
de örökös autonómiájukat is megtartják. A tachion formai,
időgeometriai megjelenése valóban hasonlít a lángnyelvre, és
a "nyugalmi" térforrás a vízbeejtett kő szétfutó
hullámára. Ezek egymásban is megmaradó jelenségek az időgeometriában,
hiszen itt szó sincs valódi vízről, vagy valódi tűzről. A
színek keverése hasonlat, ami azok egyidejű egy helyen is létezhető;
keverhető voltát hivatott érzékeltetni, ami az időterek egy
helyen egyszerre létezését szemlélteti. Mivel a forrásidők
szubjektív valamik, így az egy helyen létezés nem jelent valódi
keveredést, csak együttes interakciót. Tűzből lehet Víz, Vízből
lehet Tűz, de az örökös szubjektivitás ettől nem változik.
Az emanációs határsebesség (fénysebesség) is élesen elválasztja
a Tüzet és a Vizet, hiszen ezen a határértéken válik pozitív,
vagy negatív időrendszerré. Ma mi is ide tesszük a fizikában
a határt! ***
»5.« Itt
érthetjük meg továbbá a lényegek lényegét, s azt hogy e lényeg
mágikus lényeg; magát teremti meg az akarat az esszenciális
életben, és így születésbe léphet, s a nagy misztériumban
kínt fakaszthat; kivált a tűz ősállapotában, amely eddig
nem nyilatkozott meg, hanem rejtve volt a misztériumban a színek
sokaságának visszfényeként, minek tükrét láthatjuk az ördögben
és minden gonoszságban, és felismerhetjük azt is, miként
keletkezik az immaginációból gonosz és jó a nagy misztériumban,
amelyben csodálatos, esszenciális élet szüli meg önmagát.
Itt írja
le a részecskét és ezen át az anyagot és természetesen így
az ebből felépülő életet is. Ez az esszenciális élet. Magát
teremti. Ez a lényegek lényege; hogy a "semmiből". A
részecske nem kialakul és azután van, hanem ugyanolyan
folyamatosan és állandóan a születés állapotában lévő és
maradó valami, mint az energia és a tér is. Soha nincs kész,
hanem mindig a keletkezés állapotában létezik. Részecskék (az
újonnan keletkezők is) állandóan létrejönnek, keletkeznek
az Univerzumban. Felszínük egy sajátidő ellentmondás következtében
alakul ki, ez egy áthatolhatatlan időtükör. (A mágia tükre)
Három rétegben keletkezik. A legbelső sima és abszolút fényes.
A második tagoltabb, a harmadik a legtagoltabb, ez csapzott fényes
gyapjúra emlékeztető felület, amely folyamatosan -habzóan-
szétmállik a részecske belső dinamizmusának függvényében.
A Föld sok meséje őrzi az aranygyapjút, mint elérendő dicsőséges
célt. Ez az mesehősök! Ha egy kicsit is infantilisebbek
maradtatok volna a nagy fontoskodás és színészkedés közben...
Ez a tükröző ördög, ami a gonosz és jó nagy misztériumában
folytonosan születik. A Világegyetem minden részecskéjének a
felszínén - szerencsénkre!! Így szüli magát a csodálatos
esszenciális élet. Ezért az ősrobbanás ideája felesleges és
téves (és felelőtlenül nagyvonalú). A Böhme mester által
leírt világképben is minden megvan ami kell az Univerzum lényegileg
megismert/hető jelenségeihez. A tér tágul. (A Világegyetem
nem hígul fel). Keletkeznek az energiakvantumok és a részecskék.
Ebben a tézisrendszerben dinamikusan léteznek. Megvan a hullám
korpuszkula dualitás. De megvan az életet kormányzó
morphogenetikai struktúra lényege is, érthetően egy egységes
rendszerré kovácsolva az egészet. Minden Egy!
»6.« Ha
e világ teremtményeiről rendelkezünk ama tudással, hogy az
isteni élet gerjesztette és ébresztette a természeti életet
is, és hogy születtek az esszenciális misztériumból csodálatos
teremtmények, akkor megértjük, hogyan vált minden egyes
esszencia misztériummá, azaz életté, és megérthetjük azt
is, hogy a nagy misztériumban mágikus vágy van - azért, hogy
az esszenciáknak ismét tükröt készítsen, és a tükörben
ismét lássa és megismerje magát.
Itt
teremtményekről beszél és ez nála főképpen részecskéket
jelent. Életről beszél, és ezek szerint azt gondolhatnánk,
hogy a mikrokozmosz alkotóit élőnek gondolja. Ha a dolgok
információelméleti konzekvenciáin lamentálunk, úgy átvitt
értelemben minden részecske hordoz minden térréteg információt,
vagyis minden élő gondolatait és az élőlények minden atomjának
minden rezdülését, tehát az életet is minden megnyilvánulásával
együtt, (persze minden "élettelen" atomot is, vagyis
benne él, kavarog, lángol, kering, működik az egész hatalmas
Világegyetem! A részecskék felszínét jelentő tükrök állandóan
a pusztulásba rohannak, de belülről újak lépnek a helyükbe.
..hogy az esszenciáknak ismét tükröt készítsen, és a tükörben
ismét lássa és megismerje magát.... Minden esszencia életté
vált, vagyis ha jól számolok itt a téri részben 6 és a
hiperterekkel együtt 16 (!) Univerzum (esszencia él egymással
párhuzamosan és egymásba ágyazva, anélkül, hogy direkt módon
látnák egymást. A három csúcsával érintkező oktaéder. A
három gyémánt! Ennek 16 önálló csúcsa van. Ilyen oktaéder
a Keokhá (Keopsz) piramisa is ! ***
»7.«
Ezután pedig a vágy a tükröt megragadja és immaginációjába
vezeti, s úgy ítéli, hogy nem az ő élete. Ekkor ellenszenv
és undor keletkezik, a vágy el szeretné dobni a tükröt, de
nem képes rá. Ekkor a vágy a kezdet célját keresi és a tükörből
kilép, ezért a tükör összetörik, az összetörés pedig
turba, azaz a megragadott élet halála.
Vagyis a részecske
felszínén tükröt -időellentmondást- szülő forrásidőket
a részecske felszínén (itt még vissza is fordulnak befele)
utoléri a végzetük a saját időfraktáljuk víz típusú
elemvilága. A virtuális megfoghatóságot létrehozó és
fenntartó forrásidők a részecske centruma felé mozognak, és
ezzel a sajátidő tachion jellege, amellyel mindig győzött a
centrális források idejével folytatott versenyfutásban a
befelé mozgás következtében időbeli veszteséggé válik,
amitől a felszínen levő időtükrök szétmállanak, de a következő
részecskeciklusok újra és újra kialakítják és elveszejtik
majd ezeket az elért dimenzióforrásokat. A felszín folyamatos
örvénylésben, forrongásban keletkezik és pusztul. A keletkezés
záródó ciklusát az alaptér tartja folyamatos működésben,
tehát a létben. ***
»8.« S
felismerhetjük, hogy az örök természet immaginációja, tehát
a turba a misztérium vágyában benne van, de felébresztetlen;
ám a teremtmény, az örökkévalóság tükre, végül az örökké
való misztériumban rejtetten nyugvó turbát, mint haragot felébreszti.
Ez a
valami az örökkévalóság tükre. (Mint a népmesében a varázstükör,
amiben mindent, bármit megláthatsz!) A részecske az! A rejtett
turba a turbulens részecskefelszín nemsokára bekövetkező
pusztulása, amely a lét dinamizmusának a következménye. ***
»9.« Látjuk,
hogy amint az örök természet a világ teremtésével egyszerre
megmozdult és felgerjedt, ezzel felgerjedt a bőszültség is,
és a teremtményekben szintén megnyilatkozott, miként
tapasztaljuk a sok gonosz állatban, füvekben és fákban, továbbá
férgekben, varangyokban, kígyókban és hasonlókban. Mert az
örök természet undorral van irántuk, s a gonoszság és méreg
egyedül a bőszültség esszenciájából táplálkozik.
Ez a
vekkerórában a csörgő, hogyha esetleg a sznob olvasó szédülő
fejjel eljutott idáig az olvasásban, végre találjon valamit,
amit érteni vél, és boldogan nyugtázhassa: "Na ugye, mégse
vagyok egészen hülye! Értem én ezt. Azt is tudom mi a gonosz
állat...kígyó, varangy, féreg...na ugye.!" A mondat elején
a Káosz felgerjedéséről, evolúciójáról (a mezőről) beszél,
és arról, hogy a térrel együtt keletkezett egy hipertér is.
Ez a mainál egyszerűbb szerkezetű valami lehetett. Ezt mintha
további téresszenciákkal bővítették volna, hogy az
esetleges külső támadások elől legyen hova kimenteni az
Univerzum lényeges dolgait. Ekkor lett az egy hiperteres térből
két hiperteres, a kettős gyémántból hármas.
»10.« Ezért
az örök természet ugyancsak a gonoszság célját keresi és
szeretne megszabadulni tőle. Ekkor a gonoszság a turbába,
vagyis a halálba zuhan, de ez mégsem halál, hanem kivettetés
a misztériumba, mert a gonoszság életének elkülönítve kell
állnia, sötétségben. A természet elhagyja a gonoszságot és
elsötétíti, úgyhogy a gonoszság önmagában áll mint
gonosz, mérgező és bőszült misztérium, és külön mágiája
van: a mérgező szorongás vágya.
Vagyis a részecske
felszíne a hipertérbe (a sötétségbe) vettetődik ki. Ennek külön
mágiája van. A hipertéri (vagy fekete) mágia. Ez egy másik
Misztérium Magnum. A tér ikertestvéréé (A tér és a hipertér
egypetéjű ikrek. A halál ami nem is halál. A tér és a
hipertér valószínűleg minden részecskén át összekapcsolódik,
vagyis mindennek meg kell lennie benne ami a térben létezik, de
ez nem jelenti azt, hogy a kettő azonos. Itt minden más. Más táj..más
nép..más föld.. más ég... Minden a hipertér törvényei
szerint. Minden él, mozog, létezik ott is, de ez nem jelent
formai azonosságot! De az is nagyon valószínű megoldás, hogy
ez a térparitás másik fele. Az antitér. Az Anya (balos) típusú
téridő, ami az Atyát ejti teherbe, ahol az antianyag az anyag,
ami nekünk mérgező tér - vagyis ellenkező csavarodású -
tehát itt minden anyagi elpusztul, hiszen ez a tér nem alkalmas
a szimmetriarendszeréhez. Lehet, hogy itt van az az annyira
keresett antianyag, ami annyira ritkán fordul elő nálunk és
akkor is gyorsan megsemmisül nálunk? (Az anyaggal annihilál).
Mindenesetre valamilyen másik misztériumról, külön mágiáról
beszél. ..Ez a huncut Böhme vargamester!..
  
|